@ You Make Me Smile (AVSLUTAD)

Chapter 44 - I'm so glad that I met you



När jag kom ner till bottenvåningen där hotellrestaurangen låg så såg jag Pattie, Kenny & dom andra sitta vid ett bord. Men Justin och Scooter var inte där. Jag satte mig bredvid Pattie och tog upp en meny, och beställde sedan Ratatouille och en cola till det. 
"Vart är Justin?" Pattie kollade frågande på mig.
"Han skulle möta Scooter, men han har inte kommit tillbaka än." Jag ryckte på axlarna.
"Jaha."
Servitrisen kom med vår mat och önskade oss en smaklig måltid. 
"Merci", sa jag och log. Min Ratatouille såg verkligen aptitretande ut! Jag högg in och började småprata lite med Kenny. 

När vi nästan hade ätit upp så kom Justin till slut. Han bad om ursäkt för att han var sen, men sa att Scooter hade haft mycket att prata om vad gäller turnén, och så vidare. Jag satt kvar och väntade medan Justin åt sin middag, och sedan gick vi upp på hotellrummet igen. Justin satte på teven, men det fanns inget roligt att se på. Vi båda var trötta och efter en stund somnade vi på soffan...



"Godmorgon, Cassie", sa jag och la en hårslinga bakom hennes öra.
"Morgon...", mumlade hon sömndrucket.
"Vad vill du hitta på idag? Jag har en konsert ikväll, men jag behöver inte åka dit och träna förrän klockan 5, så vi har massa tid för oss själva."
Cassie dök ner med huvudet i kudden igen. 
"Vi du gå på stan, ta en promenad eller något?"
"Mm, visst." Hon reste sig upp och gick fram till sin resväska. Vi båda klädde på oss, åt frukost och gjorde oss sedan i ordning för att gå ut.

Det var lite kyligt ute, men man överlevde. Jag tog Cassies hand och vi började gå runt i kvarteren. Sedan fortsatte vi bort mot parken. Tre små barn lekte i klätterställningen medan deras föräldrar tittade på, men för övrigt var det ganska tomt där.
"Kom, vi gungar", sa jag och försökte dra henne mot gungställningen.
"Haha, nej Justin. Vi är väl lite för stora för att leka?", skrattade hon. 

"Nej, det blir man aldrig! Sisten dit är ett ruttet ägg!" Jag började springa mot gungorna, men Cassie kom ifatt mig. När jag bara var några steg från gungan så kom Cassie till och med om mig, och skrek glatt: "Jag vann!".
"Det var bara för att jag lät dig vinna." Jag flinade.
"Haha, ja säkert. Du tål bara inte att du blev slagen av en tjej", sa Cassie och flinade tillbaka.
"Okej, okej. Jag ger mig."
Vi satte oss ner på gungorna och höll varandra i händerna. 
"Jag är så glad att jag träffade dig", fick jag plötsligt ur mig. 
Cassie log generat. "Jag älskar dig", sa hon sedan.
Jag log och sa: "Jag älskar dig mest".


Här har ni inlägget jag lovade er! Hoppas det duger. :3
Förlåt för att det kom upp så sent också, men hade ju teater som sagt, och sen behövde jag plugga franska & så också.
Kram // Vendela

Comments
POSTAT AV: Becka

Bra :)

POSTAT: 2012-04-23 / KLOCKAN: 22:44:05 / URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



POSTAT AV: Mathilda

sjukt bra :D meeeer ♥

POSTAT: 2012-04-23 / KLOCKAN: 23:05:39 /



POSTAT AV: Anonym

asså ja tkr inte om eran novell längre, inget spännande händer allt är bara bra i deras liv?

POSTAT: 2012-04-24 / KLOCKAN: 07:02:55 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback