@ You Make Me Smile (AVSLUTAD)

Chapter 45. Should I Be Suspicious

När vi gick ifrån lekplatsen en timme senare var Justin mer inne i sitt smsande än vad han var i att prata med mig. Vi hade skojat runt och lekt rätt länge tills någon började smsa honom. Det hade förstört stämningen lite och vi hade bestämt oss för att gå tillbaka till hotellet även om jag hellre hade varit ute mer. Den kyliga luften fick mig att känna mig vaken och levande för en gång skull men nu skulle jag in igen. Plötsligt började Justin skratta så mycket att han stannade och skrev snabbt ett svar.
"Justin vem smsar du med?" frågade jag med ett leende. "Åhh en gammal kompis bara" sa han snabbt till svar även om jag såg att han ljög en aning tänkte jag inte mer på det.
"Cassie är det okej om jag försvinner i någon timme jag kommer innan konserten" sa Justin snabbt och pussade mig på kinden men var borta innan jag ens hann protestera emot honom. Men skulle jag vara misstänksam eller skulle jag lita på honom? Jag älskade honom så han fick denna chans på sig men jag hoppades att han skulle berätta snart vad det var för något.
När jag gick igenom gatorna så fick jag nästan gömma mig av alla fansen som började komma ut. Men snart kom jag till möttesplatsen och där stod hon. Hon hade medellångt vågigt hår som var nästan kritvit. Hon hade små ögon med långa ögonfransar, hon låg lite hemlighetsfullt och hennes ansikte var något skrämmande. Hon såg utspökad ut eftersom hon hade så mycket smink på sig att hon såg nästan vit ut i ansiktet, svart kajal och mascara vid ögonen och blodröda läppar. Hennes kläder var sönder slitna jeans och ett långt vit svart linne som visade hennes smala kropp. Hon såg så annorlunda ut från senast jag såg henne. Jag hade varit elva då och vi hade blivit dom bästa vännerna men jag hade alltid velat varit mer.
"Sandra" sa jag och kramade om henne. Scooter visste om att jag träffade henne mest för det var han som fört ihop oss. Vi skulle tydligen göra en duett med en av mina nya låtar.
"Justin gud det var år sedan" sa hon med ljus stämma och pussade mig på kinden så jag blev varm inombords. Men jag älskade ju Cassie försökte min hjärna säga men hjärtat bankade att Sandra var först. Och det var delvis sant jag hade varit dö kär i Sandra när jag var yngre men jag ville vara med Cassie. Efter allt som vi gått igenom det skulle vara fel att bara lämna Cassie så där. Jag kunde inte jag älskade henne ändå tog Sandra min hand och ledde bort mig mot studion. Jag hade redan onda aningar om det här.
imageimageimage

Förlåt för kort kapitel tänkte skriva lite innan jag sover hoppas ni gillar det :)
/Hanna

Comments
POSTAT AV: Anonym

asbra

POSTAT: 2012-04-26 / KLOCKAN: 15:36:15 /



POSTAT AV: Mathilda

meeeeer :D ♥

POSTAT: 2012-04-26 / KLOCKAN: 16:48:04 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback