@ You Make Me Smile (AVSLUTAD)

Chapter 22 - I'm gonna miss you


Efter att jag hade sovit över hemma hos Cassie var jag tvungen att åka till Scooter. Han var också i Stratford eftersom att dom ville hålla koll på mig. Vilket dom lyckades bra med.
''Scooter!'' Utbrast jag när jag fick syn på honom i studion med Cody Simpson. Han skulle tydligen få han känd också. Jag tryckte på knappen så att Cody skulle kunna höra vad jag sa. ''Ursäkta att jag stör Cody, men jag måste prata med din manager. Ta en rast sålänge!'' Sa jag och log. Han nickade, drog av sig hörlurarna och försvann ut ur studion. Jag kollade allvarligt på Scooter.
''Du kan inte göra såhär mot mig Scooter. Jag älskar den här tjejen'', sa jag lågt. Scooter kollade på mig, skrattade till och skakade på huvudet. ''Hur många tjejer har du varit med på senaste tiden?'' Frågade han mig med höjda ögonbryn. Han gjorde mig verkligen irreterad.
''Scooter!'' Sa jag irreterat. ''Det spelar ingen roll hur många tjejer jag har varit med! Jag har aldrig upptäckt äkta kärlek förrän nu! Den här tjejen gör mig lycklig på alla sätt. Jag blir glad av att bara se henne le. Och hennes vackra ögon.. Du får inte göra såhär mot mig!'' Sa jag. Scooter suckade lågt. ''Förlåt Justin. Men jag har inget annat val. Den här tjejen är riktigt sjuk!'' Sa han allvarligt. Jag skakade på huvudet. ''Hon är friskare än du tror!'' Sa jag.
Han kollade mig allvarligt in i mina ögon. ''Justin. Jag vet att det är jättesvårt. Speciellt om du älskar henne som du säger, men du måste tänka på hennes bästa också. Har du tänkt på hur hon kommer må genom att vara delaktig i ditt liv? Du är inte vilken kille som helst, tänk på det också. Det är inte lätt när ens namn är Justin Bieber. Jag förstår det. Men tänk på henne'', sa han. Jag svalde hårt och kände hur mina ögon fylldes med tårar.


När jag klev in på affären hade jag ingen aning om vilka chips mamma ville ha. Hon hade bett mig på sina knän att jag skulle gå och köpa chips åt henne. Hon var nämligen bakis. Jag skrattade till åt minnet och gick längre in till affären. När jag kom till chipsavdelningen kollade jag noga efter en påse med goda chips. Till slut fick det bli sourcream.
Tumblr_lthp201mwo1qe8ix7o1_500_large
När jag betalat för chipsen och var på väg hem ringde min telefon. Det var Justin som ringde. ''Hallå?'' Svarade jag med ett leende på läpparna. ''Hey'', hörde jag honom säga lågt. Jag rättade till min väska och hörde på hans röst att han var ledsen. ''Har det hänt något?'' Frågade jag oroligt. Han suckade. ''Ja. Vi behöver nog prata. Jag står utanför ditt hus, du var på affären. När är du här?'' Frågade han. Jag började nervöst bita mig på naglarna och kollade framför mig. Jag var hemma. ''Nu'', svarade jag och la på luren. Justin fick syn på mig och kom långsamt fram och mötte mig på vägen. ''Vad har hänt?'' Frågade jag lågt. Han sa inget, utan slog armarna hårt om mig istället. Jag slöt ögonen och stannade kvar i hans famn. Efter flera minuter utan att någon sagt ett ord var jag tvungen att få veta vad han ville säga. ''Berätta nu, Justin'' sa jag och tog mig försiktigt ur hans grepp. Han såg för ett ögonblick ut att få panik. Sen skakade han på huvudet för sig själv och skrattade till. ''Hur ska jag kunna klara mig utan dig i två månader?'' Frågade han och började gråta. Han svor något för sig själv. Jag kollade oförstående på honom och la armarna om honom. Var det därför han var så ledsen? För att han inte ville vara utan mig i två månader? ''Jag kommer sakna dig'', viskade jag. Justin snyftade till. ''Jag kommer sakna dig också. Mer än vad du tror'' viskade han. ´

Det verkar som om att Justin har lite svårt att berätta sanningen för henne.. Finns det ens någon vaken nu? haha klockan är snart tjugo i fyra på morgonen! Men nattuggla som jag är så får ni ett till kap ändå! Ni läser det förmodligen när ni vaknat :) nästa kap kommer upp så fort som möjligt!

Comments
POSTAT AV: therese

jo jag är vaken älskar din novell, älskar att du skriver så mycket och lagom långa har bara goda ord att ge dig <3<3

POSTAT: 2012-01-07 / KLOCKAN: 03:59:05 /



POSTAT AV: Mimmi

Nope, klarvaken tjej här ;) serriöst jag är inte ett dugg den känslosamma typen. Alltså at all! Mina föräldrar sa att de skulle skilja sig på min födelsedag och jag blev inte ens lite ledsen! Okej dåligt exempel men de finns annat;) anyways... Det jag ville säga var att till och med jag fällde en tår när jag läste det här, lite pinsamt att säga med tanke på att jag inte gjort det på nästan 2 år... ;p så keep going! :)

POSTAT: 2012-01-07 / KLOCKAN: 03:59:35 /



POSTAT AV: C.

Nattugglor är det bästa ;) Jättebra kapitel. Blir förbannad på Scott, men men, får leva med det.. :(

POSTAT: 2012-01-07 / KLOCKAN: 04:03:17 /



POSTAT AV: Mathilda

meeeeeeeeeeeer :D hoppas han nt gör slut med cassie :(

POSTAT: 2012-01-07 / KLOCKAN: 04:43:51 /



POSTAT AV: Johanna

mer mer mer :D:D

POSTAT: 2012-01-07 / KLOCKAN: 09:56:25 / URL: http://johannaviveca.blogg.se/



POSTAT AV: bella

Super!!!

POSTAT: 2012-01-07 / KLOCKAN: 11:40:24 /



POSTAT AV: Nathalie

Jättebra, hoppas verkligen att han inte gör slut med Cassie. Hoppas att Scooter låter Justin vara tillsammans med henne. Hoppas att Scooter säger att han får vara med henne, så slipper han berätta. Jättebra novell iaf. Kram

POSTAT: 2012-01-07 / KLOCKAN: 11:50:23 / URL: http://nathasbiebernoveller.blogg.se/



POSTAT AV: Felizia

Grymt bra! :D

POSTAT: 2012-01-07 / KLOCKAN: 14:56:29 / URL: http://onlyfellie.blogg.se/



POSTAT AV: Nathalie

Kolla om Justin gör slut med cassie så kanske hon blir jätte svag och inte pallar leva längre utan Justin!!!

Men grymt iallafall!! <3

POSTAT: 2012-01-07 / KLOCKAN: 15:01:24 /



POSTAT AV: sarah

Grymt bra! kan du lägga ut en bild på dig själv? :)

POSTAT: 2012-01-07 / KLOCKAN: 21:11:46 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback