@ You Make Me Smile (AVSLUTAD)

Chapter 36 - I Wan't you back - Del 1


Vi hoppade in i turnébussen och gjorde oss hemmastadda. Det skulle bli en lång resa, och vi skulle vara framme runt klockan 8 ikväll.

Jag satte mig på soffbordet och drog fram min laptop. Vi skulle vara framme vid första stoppet om ungefär en halvtimme, och då skulle vi äta middag på en av mina favoritrestauranger.
Jag gick in på twitter och svarade på några tweets, och sedan kollade jag runt lite på youtube. Cassie hade lagt sig på den fluffiga mattan och lekte med sin mobil.
Jag la ifrån mig datorn och satte mig sedan i soffan. Sedan satte jag på teven och zappade mellan kanalerna tills jag hittade MTV. Cassie reste sig och kom och satte sig en bit ifrån mig.
"Jag bits inte, vet du", sa jag och flinade. Hon höjde på ett ögonbryn men hoppade närmare mig. Sedan gäspade hon stort.
"Trött?"
"Lite..." Hon stängde ögonlocken. Jag la armen om henne och lät henne luta huvudet mot min axel, och hon somnade ganska snabbt efter det. Hon var så vacker när hon sov. Så fridfull, så avslappnad, så lycklig på något sätt. Jag lutade mitt huvud mot hennes, och somnade ganska snart jag också.


"Upp & hoppa, sömntutor!", sa Pattie och ruskade om mig och Justin. "Vi ska äta middag."
"Vad är klockan?", frågade jag sömndrucket.
"Ungefär 5 över 8." Pattie log mot mig. Jag nickade sakta och gick sedan in i badrummet för att göra mig i ordning. Jag bytte om till ett svart, tight klänning, satte upp håret i en hästsvans och sminkade mig. Sedan gick vi ut ur turnébussen. Det var lite kallt ute, men vi hade parkerat precis utanför restaurangen. När vi kom in blev jag förvånad över hur mysigt det var där inne.

"Varsågod och sitt, Madame", sa Justin och drog ut en stol åt mig.
"Tack", sa jag och log. 
"Ska inte dom andra äta med oss?", frågade jag.
"Jo, men jag sa att jag ville sitta själv med dig." Justin satte sig mitt emot mig. "Cassie, du betyder mycket för mig. Väldigt mycket. Jag vill ha dig tillbaka. Det vi hade. Jag förstår om du blev ledsen när jag lämnade dig, men det ville jag aldrig. Jag skulle aldrig vilja lämna dig. Du är mitt allt." Han var påväg att börja gråta. 
"Justin..."

Comments
POSTAT AV: Becka

Bra :)

POSTAT: 2012-03-19 / KLOCKAN: 23:05:34 / URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

Asbra

POSTAT: 2012-03-19 / KLOCKAN: 23:30:00 /



POSTAT AV: Anonym

spännande!!

POSTAT: 2012-03-20 / KLOCKAN: 16:54:11 /



POSTAT AV: Mathilda

meeeeeeeeeer :D♥♥

hoppas dem blir tsm :D

POSTAT: 2012-03-20 / KLOCKAN: 17:17:25 /



POSTAT AV: Emelie

Jättebra ;)

POSTAT: 2012-03-20 / KLOCKAN: 17:56:42 /



POSTAT AV: mimmi

kolla görna in min blogg!:D

POSTAT: 2012-03-20 / KLOCKAN: 20:07:53 / URL: http://mojooh.webblogg.se/



POSTAT AV: Johanna

mer :D

POSTAT: 2012-03-20 / KLOCKAN: 20:24:57 / URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback