@ You Make Me Smile (AVSLUTAD)

Chapter 37 - I Wan't You Back part 2

Jag tystnade jag hade ingen aning om vad jag skulle säga till honom. Jag hade fortfarande känslor för honom men kunde jag låta honom komma in i mitt liv så mycket som förut? han sårade mig verkligen.
Hans blick gick igenom mig och fick mig att rodna och jag hade ingen aning om varför. jag kände mig utblottad även om jag fortfarande inte sagt något. "Justin jag måste bara tänka lite just nu. Okej jag gillar verkligen dig men jag måste ta reda på om mig själv just nu men jag lovar såfort jag vet berättar jag" Jag hade ingen aning om vad jag sa egentligen. jag var så nervös för svaret att jag sa det där så snabbt att jag inte ens tror att Justin hörde mig. jag såg en liten nickning från hans sida och sedan fortsatte vi med middagen en aning mer pinsamt och nervöst än före men fortfarande trevligt och avkopplande.

 

När vi kom tillbaka till bussen kändes det bättre. Jag var inte lika trött och jag mådde mycket bättre nu när jag ätit. Som om oron och allt annat bara hade spolats bort även om Justin sagt att han fortfarande gillar mig väldigt mycket. Jag gick in i badrummet och böt om till mysisbyxor och en stor tröja innan jag tog bort sminket och gick ut igen. Jag la mig ner i soffan och zappade mellan kanalerna. Snart drev jag bort i mina tankar och såg inte hur Justin satte sig bredvid mig. Jag tänkte och övervägde hur jag kände och vad jag än kom fram till var jag inte redo att säga det nu.

 

Cassie satt helt still om jag inte visste att hon tänkte skulle jag blivit riktigt rädd. Det var nästan som om hon var i chocktillstånd. Jag skrattade och tittade på tv:n hon hade fastnat framför Grey's anatomy. Det var ganska bra ifall man gillade blod,sjukdom och doktorer vilket inte var några av mina favoriter. Jag har fått nog av sjukhus och sjukdomar. Jag lirkade dosan ur hennes hand och böt till en annan kanal där det var live show från Ke$ha. Jag dansade med i rytmen på musiken och snart såg jag hur Cassie började skratta. ”vad?” jag dansade lite mer och hon bröt ut i skratt så hon började gråta. Jag ställde mig upp och dansade med och sjöng med på dom delarna jag kunde. Snart följde Cassie efter och dansade bredvid mig framför tv:n.

vi föll skrattandes ner i soffan och mamma kom in och tittade misstänktsamt på oss. klockan var snart över tio och jag visste redan vad hon skulle säga. "Hörni nu får ni ta och lägga er det är en lång dag imorgon" hon gav Cassie ett leende men tittade strängt på mig. "Vi ska lägga oss så snabbt som möjligt Pattie godnatt" sa Cassie och kramade mamma innan mamma försvann genom dörren.

 

Jag var nu ombytt och nerbäddad i min säng om man ens kan kalla det säng men den var mjuk, skön och ett himmelrike att sova på. Cassie sov på en liknande säng lite längre ner av bussen, bredvid mamma. Jag hörde någon gå och klockan var inte så mycket. Högst elva. Jag satte mig upp och när jag såg Cassie komma igenom draperiet som skiljde mitt rum från resten av bussen kunde jag inte hjälpa det var jag tvungen att le.

"Justin jag har tänkt mycket nu sedan middagen. Det kommer säkert aldrig bli precis som det var när vi var ihop första gången och jga kommer nog aldrig riktigt komma över att du sårade mig och lämnade mig när jag behövde dig som mest. Men jag gillar dig verkligen jätte mycket" Hennes röst skakade till och hon satte sig ner bredvid mig på sängen. Jag la min hand på hennes kind och kände tårar.
"Justin jag gillar dig jätte mycket. Jag ville inte erkänna det först men jag gillar dig mer än någon annan och du får mig jämnt på bättre humör vare sig jag visar det eller inte."
Våra läppar möttes och kyssen var passionerad men samtidigt så lätt att det kändes som det knappt ägt rum när våra läppar separerades från varandra. Hon log och jag torkade bort hennes tårar innan jag kysste henne igen. Äntligen var hon min Cassie igen.

Comments
POSTAT AV: Mathilda

OMG!! det var sjukt bra meeeeer :D ♥

POSTAT: 2012-03-20 / KLOCKAN: 23:00:29 /



POSTAT AV: Êmma

ILY ;*

POSTAT: 2012-03-20 / KLOCKAN: 23:14:24 / URL: http://emmaajosefine.devote.se



POSTAT AV: Becka

Bra :)

POSTAT: 2012-03-20 / KLOCKAN: 23:18:20 / URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/



POSTAT AV: Anonym

asbra

POSTAT: 2012-03-20 / KLOCKAN: 23:48:34 /



POSTAT AV: Emelie

Jättebra ;)

POSTAT: 2012-03-21 / KLOCKAN: 17:09:57 /



POSTAT AV: Anonym

du är bäst! ♥

POSTAT: 2012-03-22 / KLOCKAN: 22:16:12 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback