@ You Make Me Smile (AVSLUTAD)

Chapter 34 - I'm not gonna lose her again

Jag drog upp väskan från golvet och torkade tårarna som runnit ner. jag la ner fotot i väskan. jag öppnade dörren och stängde den försiktigt bakom mig. jag kände tårarna pressas fram igen och jag såg mammas leende för min inre syn. Jag torkade bort dom nya tårarna och vände mig om. framför mig stod en ganska lång man. Han hade kort brunt hår och sorgsna ögon. Han log ett prövande leende. det var bara han och jag på den lilla uppfarten till mitt hus. "Cassie jag är ledsen" Allt jag tänkt säga glömde jag bort och tårarna började åter rulla ner för mina kinder. "Pappa jag... jag vet inte vad jag ska säga". Han log mot mig igen "Buddy jag tänkte komma tidigare" Jag ställde ner väskan på marken och sprang fram emot honom. Jag kramade om honom hårt. Han små skrattade mot mitt öra. Visst jag hade träffat honom på hotellet men det kändes som flera år sedan nu när vi stod här. så mycket hade hänt på så kort tid och jag vart orolig för vad jag hade missat hos dom.

 

Pappa bar min väska tät mot sig medans jag visade vägen till Justin.

Pappa hade inte sagt något eller protesterat om att jag skulle bo hos Justin istället för honom. Jag visste inte varför jag kanske inte var bra nog att bo i hans familj. Han kanske hellre ville ha sin familj för sig själv. ”Buddy du vet att jag vill att du ska ha det bra eller hur?” frågade han. Jag nickade och log innan jag sakta ner farten.

”Varför frågade du inte om jag ville bo hos dig?” frågade jag lite rädd för svaret. ”För du verkade så lycklig över att bo hos Justin. Jag vill ditt bästa Cassie och om du känner att det är hos honom så låter jag dig vara där” Jag log mot pappa och vi tittade in i varandras ögon.

 

Vi stod nu framför dörren och jag skulle precis öppna när Justin stod framför mig. Han log och tittade på pappa. Dom skakade varandras händer innan vi gick in. Jag tog av mig skorna och hängde upp jackan innan jag tog in min väska i det lilla gäst rummet där jag skulle få sova tills vi skulle iväg på turnén. När jag kom tillbaka såg jag att pappa och Justin var inne i en het diskussion om något. Jag höll mig lite undan tills jag såg att pappa började skratta. ”vad pratar ni om?” frågade jag och ställde mig bredvid dom båda. ”Jag frågade Justin här om turnén och det verkar roligt” skrattade pappa. Jag tittade på honom frågande innan han slog mig lätt på armen.

Justin log mot oss.

 

Cassie och hennes pappa stod varandra ganska nära även om hon aldrig riktigt pratat om honom. Hon hade väl sina anledningar men var det inte konstigt att hon skulle bo med mig om han fortfarande fanns i livet? Jag tänkte inte fråga och starta ett bråk igen för jag var över lycklig att hon skulle bo med mig. Då fanns det tid att bygga upp vår relation även om hon inte ville medge att hon fortfarande gillade mig. Jag såg det även om hon visade att hon ogillade mina små vinkar. Men jag tänkte pressa henne till något som hon inte ville. Jag tänkte vara dum nog att förlora henne igen. Av någon anledning någonsin. Jag vill inte leva utan henne.


Comments
POSTAT AV: Anonym

Asbra

POSTAT: 2012-03-16 / KLOCKAN: 20:54:23 /



POSTAT AV: Cherry ♥

Jättebra :'D <33

POSTAT: 2012-03-16 / KLOCKAN: 22:46:14 /



POSTAT AV: Mathilda

sjukt bra :D ♥

POSTAT: 2012-03-17 / KLOCKAN: 13:17:32 /



POSTAT AV: Jossan

Jättebra

POSTAT: 2012-03-18 / KLOCKAN: 16:41:45 /



POSTAT AV: Anonym

Hej det skulle vara jättesnällt om du typ kunde inte tipsa, men fråga här på din blogg om det skulle vara någon som är itredserade av att hjälpa mig skriva på min novellblogg om Justin. Om jag inte hittar någon snart är jag rädd att jag måste lägga ner den. Så det skulle uppskattas jättemycket :) tack på förhand.

P.S. Du är grym på att skriva :) never stop <3

http://justinsexybieberstories.blogg.se/

POSTAT: 2012-03-18 / KLOCKAN: 19:10:10 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback