@ You Make Me Smile (AVSLUTAD)

Chapter 48 - Ed


Killen skrattade och jag tittade upp på honom. Han hade fint svart hår som låg klistrat mot ansiktet, han var blek och hade fina mörka ögon. I ljuset av solen så såg dom nästan svarta ut. Han var ett huvud längre än mig och såg ganska magisk ut även om det lät löjligt. Han log mot mig.
"Jag heter Ed" sa han frånvarande och skakade min hand.
"Cassie" svarade jag och tittade på fontänen igen.
"Så vad gör en snygging som du här?" log han och tog min hand och drog in mig på ett av caféna.
Jag skrattade och tittade runt mig. Det var en enkel träbyggnad som var mörk inut i, den hade några få vita fönster som gjorde att man kunde se fontän från insidan. Den hade svart ek golv och i taket hängde några få lampor som lämnade ett gult sken. Bord och stolar var dragna åt sidan så att ett litet dans golv och en scen syntes. Bandet på scen så trötta ut men ändå spelade dom en vacker melodi som påminde lite om vals eller ballett. Ed drog ner mig på närmaste stolen och satte sig sedan mitt emot mig.
"Du svarade inte på min fråga" sa han otåligt och jag ville nästan lämna honom här inne ensam inte bara för att de tvar kusligt utan för att han var eller uppförde sig konstigt.
"Jag bara gick och du då?" svarade jag drygt och tittade ut genom fönstret.
"Jag är jämnt här från tidigt på morgonen till sent på natten. Men det ska du inte bry dig om"
Jag stirrade på honom ett tag innan jag himmlade med ögonen och började bita på mina naglar

"dålig vana eller?"
"asså kan du sluta fråga mig så ohövligt?" frågade jag irriterat. jag gillade Ed men det störde mig med hans förhör. Han ryckte på axlarna.

Jag hade tappat bort henne bland alla så jag gick ledsamt tillbaka till hotellet och hoppades att hon var där även om jag visste att hon inte hittade tillbaka. Hon kunde inte ens leta då hon inte visste vad det hette men jag hoppades att hon hade ringt Kenny eller mamma eller Scooter.
"Justin var har du hållit hus. Du stack ifrån Sandra som fick ringa mig och be mig att leta upp dig. Justin du har faktiskt plikter över Cassie" sa Scooter irriterat när han såg mig.
"Ja men ursäkta då att hon nu är bort tappad i Paris för att Sandra fick för sig att börja hångla med mig" Skrek jag åt honom och slängde igen dörren till mitt rum. Jag sjönk trött ner på sängen och kände hur tårarna kom.


Comments
POSTAT AV: Mathilda

meeeeeeeeer :D ♥ snälla

POSTAT: 2012-05-10 / KLOCKAN: 16:55:31 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback