@ You Make Me Smile (AVSLUTAD)

You Make Me Smile Epilog

"Cassie du är mitt allt" viskade jag henne i örat när jag kramade om henne.
"varför? du kan ju få vem som helst" svarade hon trottsigt och jag såg att hon var nära att gråta. jag ville inte att hon skulle göra det.
"För ända sedan vi träffades så har du fått mig att le, du har varit snäll mot mig och förstått mig. du behandlar mig som en vanlig kille och du är inte rädd att säga vad du tycker eller känner. Jag älskar dig Cassie för du är så otroligt stark... du har räddat mig på sätt jag inte kan förklara för då skulle du skratta mig rätt upp i ansiktet. Men Cassie du är mitt allt och jag älskar dig och skulle inte byta dig mot allt guld i världen eller ens alla tjejer i världen."
sa jag och kysste henne tills hon slet sig ur mitt grepp.
Allt Justin hade sagt var för bra för att vara sant. Jag log bara jag tänkte på det men hur kunde jag veta om han inte valde att svika mig igen? allt kanske ändå hade varit ett missförstånd hela tiden men det hade verkligen sårat mig mer än någonsin...
"Justin" allt jag hade fått fram var en viskning men han tittade in i mina ögon. Hans tindrade och förklarade hans kärlek bättre för mig än vad hans ord hade gjort. Jag ville verkligen inte förlora honom igen. Jag hade märkt det när jag var med Ed och jag älskade verkligen Justin. jag fick fram ett litet leende på läpparna.
"Jag älskar dig mer än allt annat på jorden" sa jag och kysste honom.
ett år senare
"Cassie kom tillbaka" skrattade Justin efter mig när vi sprang runt i sanden. Vi var inne på hans nästa turné och det kändes helt otroligt att jag fick åka med honom igen. Jag hade inte pratat så mycket med pappa eller min familj men Justin och Pattie var min nya familj. Det kändes helt otroligt att åka till alla ställena som Justin uppträdde i och just nu stod vi på en strand i Brasilien. Jag sprang runt en stor sten och gömde mig medans jag höll på att skratta så mycket att jag grät. jag kikade fram men såg inte Justin så jag lutade mig tillbaka mot stenen tankfullt innan jag kände hans varma armar runt mig.
"Säg att du älskar mig" viskade han och höll om mig så hårt att jag inte kunde springa iväg.
jag skakade på huvudet och försökte slingra mig ur greppet medans jag fortsatte att skratta.
"jo säg det" sa Justin igen och pussade mig på kinden.
"okej då jag älskar dig" skrek jag av skratt då han börjat kittla mig.
"jag älskar dig mer Cassie" sa han och kysste mig.

Comments
POSTAT AV: Mathilda

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D

POSTAT: 2012-05-21 / KLOCKAN: 17:35:37 /



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:






Trackback